CHECK!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
YES!!!
Ganska chockad fortfarande.. men det gick ju galant hos banken!!!
Jag har varit nojig hela veckan.. men det var ju inga problem alls.. fick lånelöfte på 1,8 mi8ljoner och ville vi höja det skulle vi bara säga till..!!! SAY WHAT!!!!
Shit... så kul!!!!
så härligt...
nu skall vi titta på ett hus på Söndag... vill vi verkligen ha det så får vi det... då slår vi till men vi vill ju samtidigt inte ta första bästa.. man skall ju titta på en del objekt...!! =)
får se vad det blir...=)
Ja.. nu står maten i ugnen... blev salccica korv och bacon i potatisgratäng... så det står i ugnen nu...=)
Med lök och ost och massa grädde... mums!!
Daniel ligger och vilar just nu för han skall jobba natten...
så duktig min älskling!
jag är vrålhungrig för jag tittar så klart på "4 sjärnors middag" och blir så hungrig av det!!
Nä dax att titta till maten!
Ha det gott!
Med julmusten i munnen..=) MUMS!!

Kommentera inlägget här :