Denna Måndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja efter en pissig natt då jag legat och lyssnat efter ljud hela natten så var jag inte pigg när klockan ringde kl 9 ! Daniel var hemma vid 5 i morse så han var ju mer död än levande när jag gick upp:)

Mitt öga såg värre ut än någonsin:( Jag bestämde mig för att ringa vårdcentralen för att få nån salva eller nått! Dom ringde upp sen när jag var på jobbet och jag fick en tid hos läkare kl 15.30! Typiskt! Fick ta komp! Diagnosen var 3 st vaglar i ögat! Gott! Fick salva och även fet kräm för mitt utslag i ansiktet! Ja eftersom jag inte fick kommit in till läkaren förrän strax efter 16 så var det ingen ide att åka tillbaka till jobbet!

Åkte till Marie och lämnade Eleines presentkort som hon la i min bil i Lördags! Efter det åkte jag hem och bara hämtade Daniel sen åkte vi till Gråbo! Mötte pappa och Mona dör och åkte på visning av ett hus mitt i Gråbo Centrum! Tok fräscht hus, inglasad veranda, 6 rum och priset 1,9 miljoner! Vi kommer nog buda på huset om det håller sig där men det känns rätt overkligt:( efter det huset åkte vi ut till Alsjön och kikade på ett till hus! Otroligt charmigt hus med personlig touch! Ja jag föll för det men Daniel vill hellre ha det andra:) båda ligger runt 1,9 så vi budar väl på båda så får vi se:)

 

 

Krämen för utslagen...

Ögonsalvan!

Husen....

Sminket!

 

Fick lite smink idag från Linda då hon lagt en order i mitt namn så jag är aktiv igen:) Hämtade ut det innan jobbet=)En smink bricka och två läppglans! Nu är jag nydushad och tänker på båda husen, fan vad svårt det är!!! Båda husen var fina!! Men men!! Nä kika lite tv sen sova!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Flytta centralt ;) så får du iaf en promenadkompis ;)

Kommentera inlägget här :