Hej mitt vinterland!!! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Inte riktigt va??..
sjukt vad varmt det är för att vara i slutet av November.. ingen mössa, vantar eller halsduk här inte...
Jag sitter i ordning gjord klar för att snart åka...
Mot Handelsbanken i Hjällbo för att kolla räntor och bolån där...=)
Efter det skall jag till Partille och repa med kören och Partille Lucia...=)
Jag laddar med att lyssna på massa massa julmusik...
jag blir så upprymd och lycklig av julen så det är helt sjukt!!
Jag ÄLSKAR julen...!!!
Finns nog ingen som älskar den så som jag.. älskar att ha hela min familj samlad.. att få äta gott och känna värmen ...
Lite tråkigt att jasg är den enda i familjen som känner så.. för mina systrar innebär julen bara stress.. och jag kan väl förstå dom... men jag vill känna lycka och glädje inte stress och irretation...!!
Nåja...
jag får sitta här och njuta för mig själv..=)
Får väl se hur julen blir...=)
Nä.. ha en trevligt kväll!

Kommentera inlägget här :