Lördag idag:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Om nån inte visste det:) okej börjar med lite klagomål:) ögat är faktiskt bättre men inte bra!! Daniel kallar mig "Ringaren av Notre Dam" Snällt! Ja det gör inte lika ont i allafall!

Istället har jag bitit sönder min redan trasiga tand ännu mer:( den behöver lagas typ nu!! Helst nyss!! Men det är ju billigt! Skall ju till tandläkaren den 1/12 mitt i inventeringen på jobbet ( nog populärt) så får väl se vad dom säger då! Ont gör det i allafall!

Jaja!

Daniel är iväg och kollar på hus med sina föräldrar, dom vill oxå flytta:)

Jag sitter i ordninggjord i soffan och väntar på att min kära vän Jenny från Ängelholm skall ringa hon är på väg hit och vi skall träffas med Marie och fika!! Mysigt!! Längesedan vi sågs nu! Nyårsdagen sist!!

Ja jag har gjort mitt bästa för att se okej ut med äckligt öga och utslag i ansiktet:( usch ingen skönhet direkt!

Hörs sen!

 

Kommentera inlägget här :