Måndagskväll:)

publicerat i Allmänt;

Roliga rubriker jag har va? :) nä denna dag har varit så vansinnigt seg och tröttsam!! Började med att jag inte fick igång bilen här hemma!! Trodde jag skulle gå upp i atomer!! Vad fan e det nu!!!! Fick ge upp och som tur var fick jag tag i min förman som bor i Partille! Fick åka med honom till jobbet! Genomled en mycket seg dag på jobbet och fick skjuts hem! Fick väntat in Daniel som försökte få igång mon bil och efter mycket om och men så gick fanskapet igång!! Fick åkt en sväng med den och nu verkar den funka igen!! Det går fan spöken i den jävla bilen !! Jag litar dock inte på att den kommer sköta sig imorgon så vi får väl hålla tummarna och se! Ja vi fick åkt och handlat, hem och laga mat och sen har jag legat i koma tillstånd i soffan!! Shit så trött!! Fick duschat nu och har faktiskt gått och lagt mig!! Galet trött!! Jaja! Matlådorna är gjorda för veckan!! Billigt och bra:)

Kommentera inlägget här :