Nana en snabbis:)

publicerat i Allmänt;

Japp ligger i sängen, ögat verkar för inte fan blir det nått bättre:( Och jag min förvirrade höna hade ju satt alarm kl på sent skift så Linda ringde och väckte mig 5 över 6!!! Kul!!! Men var på jobbet redan vid halv 7! Men jobbigt att vakna så! Efter jobbet åkte faktiskt jag och syrran och solade på gymmet!! Shit det var längesedan jag var där och jävlar vad fint det har blivit! Jag kände mig helt vilsen!!! Fick nytt kort och grejer med:) gott!! Fick lite sol på min bleka kropp sen åkte vi hem till Pappa där vi fick god Lunch! Sen åkte jag och min styvmamma Mona och kollade husen vi skall titta på:) var kul! Så nu vet vi var dom ligger! :) nu har jag precis kommit hem så skall passa på att vila lite innan alla visningar drar igång ikväll:) skall bli kul!!

Kommentera inlägget här :