Nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Sitter jag i soffan lagom mätt av god köttfärs/Pastagratäng:) mums! Senare ikväll blir det mys i soffan:) Älsklingen skall jobba inatt:( Ja vi tittade på huset förut men av olika anledningar från både oss själva och våra föräldrar kommer vi leta vidare! Efter hustitten åkte vi alla hem till Pappa i Floda för lite prat och gå igenom vad vi vill ha för hus:) Tog en promenad ner för gatan hos pappa och kikade på ett hus som ligger ute nu .Riktigt fräscht!! Ja sen åkte jag och Daniel till Media Markt, Daniel köpte grejer till sin dator och jag köpte trådlösa hörlurar till Tvn då jag e trött på att störas av Daniels WOW snack då jag ser film:) gott sitter med dom på mig nu.) Ja sen åkte vi hem och käkade och jag la äntligen färdigt pusslet! Nu skall jag njuta av att sitta i soffan!

Själv så har jag JÄVLIGT ont på mitt öga... =(

 

Kommentera inlägget här :