Trött....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja gud ja.. hade kunnat somna här och nu men jag måste vänta tills lussekatterna jäst klart så jag kan ställa in dom i ugnen sen vänta tills dom gräddats... sen kan jag sova lite...=)
Daniel jobbar över ikväll så får la se när han kommer hem.. men ikväll blir det Fiskpinnar till Middag.. och sen om Daniel är snäll får han smaka på mina lussekatter...=)
Fattade ni att det var det jag bakade eller??

Aldrig gjort det själv innan så detta skall bli kul och se hur dom smakar.. dom blev rätt små men det gör nog inte så mycket=)
På banken igår gick det bra...
men mitt intresse för hus har minsann svalnat.. jag har ledsnat helt enkelt.. jag orkar inte mer... har varit så engagerad och euntiastisk över detta... gillat så många av dom vi tittat på .. men Daniel har hittat fel efter fel efter fel.. han har gillat 1 hus av alla dess hus vi tittat på.. ETT!!!!
Ja och det fick vi ju inte...
jag har tröttnat... han får hitta hus nu helt enkel... finns 3 hus ute nu som jag gillar.. ett i Hulan och 2 i Gråbo.. men jag orkar fan inte engagera mig för jag vet att Daniel kommer hitta fel på dom..
För min del kan vi lika väl bo kvar här nu...!!!
Jag orkar fan inte bry mig längre...
känt mig mycket känslosam och blödig idag...
allt på grund av detta.. så jag tyckte att få lyssna på julmusik baka lussekatter och dricka julmust var ett måste för mig!!!
fy fan vad trött jag e... åhhhh nä.. penslar skiten nu och stoppar in dom i ugnen..!!
TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!

Kommentera inlägget här :