Dökört....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Har ingen lust alls .. därför borde jag inte....
Är grinig och sur ... därfor aviker jag...
Jag känner mig utbränd.. och otillgänglig... men ändå får jag inget gjort!
Jag känner mig SVIKEN och förbannad.. därför vill jag bara fly....
Har en jävulskt dålig dag....
lipat hela morgonen....
och har ändå inte tid att sitta här....
har en klump i min hals av dåligt samvete som äter upp min innifrån...
har vänner som förunnas... en sjuk mamma som behöver mitt sällskap....
Har folk omkring mig som vet om min situation och borde ha som mest förståelse för det men det är dom som skiter i mig som mest... som gör narr av mig och som visar ingen som helst förståelse eller intresse för mig!!!
Vad gör jag här???
Varför anstränger jag mig....
varför inte bara flytta ifrån allt och skita i dom så som dom skiter i mig...!!!!!
Det är det jag känner för nu....
Trött på att ge och ge och aldrig få nått tillbaka...
Norrland vill ni ha mig?
Nä.. dax att fixa sig för inte har väl jag MALIN en ledig Söndag....!!!!!
Nä... det hade ju varit ett FETT kors i taket i så fal...
GAAAAAAAAAAAHHH!!!!
Så vansinnigt trött på allt!!!!
går in i duschen och låter tårarna falla igen!

Kommentera inlägget här :