Fredag! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag sitter i soffan och kollar självklart på Idol!
En sån dag...=(
Usch...
åkte till jobbet i morse.. men när jag efter tredje gången fått springa ut på toa för min mage fortfarande inte var bra så kände jag att nä... dax att åka hem....
jäkla mage!!!!
Halv 8 stämplade jag ut och åkte direkt hem istället...
gjorde då lite gröt som jag fick i mig och gick och la mig... klart jag fick ju springa några gånger på toa...
kikade på baksmällan 2 och somnade sen gott vid 10...
vaknade först tjugo i 2... jösses....
magen knorrade och kändes hel konstig....
satte mig vid pusslet och tog även hand om all tvätt då jag hade tvättid kl 16...
väntade in älsklingen som var hemma vid 17...
vi åkte och handlade...
och hem och laga mat...
nu verkar det som magen lugnat sig som tur .. fått behålla Tacosen vi åt...
blev inget jobb för mig nu på kvällen...
kände att det är dumt att riskera nått...
nu måste min mage vara bra till i morgon då jag skall till Varberg för spelning hela jäkla dan...
nu skall Robin uppträda... woho.. med "when a man loves a women".. WOW!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanne:

du kanske är allergisk mot något? du har inte funderat på att testa LCHF?

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Gick på LCHF hela sommaren:) tyvärr har jag en tarmsjukdom kallad IBS som gör att jag blir lätt dålig tyvärr:( jobbigt bara:(

Kommentera inlägget här :