Jävla pissmorgon!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Daniel försov sig då hans kl inte ringde så kvart över sju ringer hans jobb mobil... han dundrar ju upp och pratar högt i telefon.. TÄNDER takbelysningen och för allmänt oväsen av sig...
jag passar på att gå upp och kissa medans han yrar omkring som en förvirrad höna med ena byxbenet på och andra inte... och samtidigt pratar i telefon... ..säger Hej då och går och lägger mig igen och kommer ju då på det där med ventilationsfirman som skall komma...
ja gud vad jag kunde somna om... NOT!!!
Lyssnade efter ljud i trappuppgången...
somnade ju till slut om efter kl 8...
vaknar 8.30 av att dom ringer på dörren... FAN HELLER!!!!!!
Drar täcket över huvudet och somnar om... och gick upp kvart över 9 istället...
nu är det istället helt tyst i trappuppgången och jag tror fan inte dom kommer tillbaka... det var ju skit!!!!
Men men...
jag behöver min sömn!!!
Jäkla skittider att säga åt en att hålla sig hemma på..
ÄR NÅN VANLIG SVENSSON MED JOBB HEMMA DÅ???
7.30-16.00?????
Jaja.. nog om det.. påklädd, ätad och klar!!!
Ha en fin dag!!

Kommentera inlägget här :