Måndagsslö!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja .. Måndagar är man inte alls för pigg.. inte när man går upp 5 på morgonen.. och inte somnat förrän efter midnatt på Söndagen.. usch..=(
Jag var såååååå trött idag på jobbet men jag tog mig igenom... jag hade ju bytt tid idag för jag skulle till vårdcentralen kl halv 2.. så efter jobbet åkte jag till Lerum och åt lite lunch och killing time så att säga...
efter vårdcentralen så åkte jag direkt hem.. huvudvärk... blääää!!!
In och lägga sig med en gång.. orkade inte handla.. ingenting... fy så trött och ont i huvudet... Älskling var hemma strax efter 16 och väckte mig lite men jag orkade inte vakna så jag sov lite till.. vid 17 vaknade jag till liv först... fortfarande ont i huvudet och trött...
skulle gått på Måndags möte men jag valde att stanna hemma.. nu står en hemmalagad Pizza i ugnen.. mumma..
sen måste jag åka och handla... sååå sugen på det... NOT!!!
Men men.. sov morgon i morgon.. WIHO!!!
Fick köpt en salva för mina utslag i ansiktet idag.. hoppas dom försvinner nu...!!
Snyggve...=)
Nä.. nu skall jag äta maaaaaaat!!!!!!

Kommentera inlägget här :