Så mycket funkade den!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Med ett helt vansinnigt galet hejdlöst förbannat dåligt humör så skall jag för ca 3-4 gångern skriva detta förbannade jävla inlägg då jag legat i koma tillstånd i soffan efter maten och inte orkat ta upp data helvetet för att skriva så jag har använt mig av Blogg appen på ajfånen... och jävlar vad det funkar då nu helt plötsligt ... öhhh NOT!!!!
Fel på anropet.... vadå för jävla anrop!!!!! VEM FAN TROR DOM ATT JAG VILL ANROPA!!!!!
GUD ELLER!!!!
Borde anropa djävulen och skicka han på dom!!!!!!
ÅHHHHH!!!
Och jävla Alexander Bard ibland... fy fan!!!! Robin är ju GRYM!!!!
Han och Molly är mina favoriter i årets Idol!!!
Jaja... skall kortfattat sammanfattat kvällen...
blev Pizza förut med Daniel.. för Jessica fick hoppat in och jobbat...
jag e svin trött så jag skall lägga mig efter IDOL..
upp tidigt i morgon och tvätta...
sen fixa det sista för stagecarden.. sen åka till Kulturum...
vet inte hur länge det tar i morgon men antar att jag e hemma på kvälla nån gång!!!
nhä.. nu skiter jag i detta...
spelar lite wordfeud mellan varven...
heter Mulangirl där...
åhhh Molly skall sjunga min favvolåt!!!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag la till dig på wordfeud. Heter true'story.

Kommentera inlägget här :