Tisdag morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tror ni på spöken?
Det gör jag.. och jag drabbas av spökliknande händelser ganska ofta...
jag har alltid trott att jag drömmer det mesta av det .. men sen jag såg ett avsnitt av "det Okända" så har jag börjat fatta....
det är inte så mycket drömmar...
mycket händer när jag just sover.. eller ligger och försöker sova...
jag hör saker...
och i morse efter Daniel åkt till jobbet så hade jag svårt för att somna om.. det var ju rätt mörkt i rummet men jag upplever först hur nån sätter sig på sängen brevid mig... jag tittar ju upp men ser ju inte ett skvatt.. jag intalar mig att jag inbillar mig... sen känns det som Helge hoppar upp i sängen och går längs ryggen mot mig... jag vänder ju mig om.... ingen katt och dörren är stängd så Helge är inte ens i rummet....
Nu tänder jag lampan och somnar om istället....
vad tror ni... spöken eller bara drömmar????
Sånt här händer mig rätt ofta....
Hemma hos pappa har jag ju hört barnskratt och barnspring utanför min rumsdörr när jag sovit där och varit själv...
har även legat på soffan själv här hemma och hört nån i köket som brötat med besticken och sen hört kliv i hallen...
sen hört nån viskat mitt namn i örat på mig...
Läskigt eller???
haha...
äsch så länge det är ett snällt spöke så bryr jag mig inte... det är dom elaka som är lite läskigare!!
Nu skall jag dricka upp... åka och köpa sallad och åka till jobbet...
idag kommer dom älska mig för jag har en hel burk med kärleksmums med mig till dom=)
Have a nice day!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

FAN MALIN! Här ligger jag o ska sova o så läser jag det här!! Jag är fan skit nojjig med sånt! Haha! Du får sätta varningstext innan ;)

Kommentera inlägget här :