Utslagen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tänk vad trött man e....
hela tiden typ....
men jag klagar inte... jag ÄLSKAR hösten.. enda nackdelen är att man hellre vill sitta i soffan med tända ljus och titta på alla grymma program/matcher som visas på tvn istället för att åka till gymmet eller ta sig ut på en runda... nu var jag ju ute igår,.. men ändå.. behöver röra på mig varje dag!!!
Men just nu bryr jag mig inte så mycket.. kan inte göra så mycket åt det... behöver så klart röra på mig med promenader och skall ju försöka träna lite fotboll ... men annars får jag bara gilla läget=)
Har jobbat sen var det åka och handla...
hem och laga fläskpannkaka och med varm nyponsoppa och mandelbiskvier i..=)
GOTT var det!
nu har jag duschat och lagt en färginpackning i håret...
växlar kanal mellan Robinson, Frölunda matchen och lite annat på tvn...
svårt att bestämma mig...
nä usch vad trött jag e...
skall lägga mig ner lite...
Imorgon e det Fredag!!! GOTT!!!

Kommentera inlägget här :