Älskar denna dag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja fy fan vilken bra dag!!!
Fick mail från Casper förut idag där en förfrågan om vi i kören kan uppträda på en av Frölundas hemmamatcher!!!
Jag blev ju alldeles lyrisk!!!
Deras nya kamplåt är ju helt underbar!!!
Så den 4/10 är det vi som står på isen och sjunger denna låt!!!
Jag kommer dö av lycka då Frölunda ligger ju så satans varmt om mitt hjärta!!!!
Fy fan vad skoj... vi får dessutom matchbiljetter till oss själva och till våra respektive så Daniel skall självklart med.. se till att köpa biljetter folk!!!
TJOHO!!!
Har dessutom nu även skickat in Audition för The Voice... tänkte först sjunga Adele-Set fire to the rain.. min favoritlåt just nu men det blev Bonnie Tyler- Holding out for a hero... =) Man hade bara 60 sek på sig tror jag så det fick bli det!
Jag ser ut som fan på auditon videon men det lät ändå bra tycker jag! nä.. True Blood eller...=)
Ha det!

Kommentera inlägget här :