Ännu en dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. i min älskade säng...
och jag blir väl bättre och bättre för varje dag... men det e då FAN vad det är svårt att äta... jag har då ALDRIG haft några problem med att äta förut.... ALDRIG!!
Jag älskar mat...
men har ju sen i somras gått på LCHF dieten...
jag vet faktiskt inte om det är det som kanske har fuckat min mage så...
min mage har ju inte riktigt varit som den skulle under dieten.. men jag har ju ändå mått bättre....
knepigt...
Jag kämpar på i allafall och jag känner mig piggare för varje dag som går...
Idag skall jag försöka få tvättat... vet att det kommer bli tufft för mig.. men vi har inte tvättat på 2 veckor snart så vi måste och Daniel slutar ett idag så då kommer han hem och hjälper mig med det...
sen vill jag få följa med och handla ...
har jag Daniel med mig dskall jag nog orka.. han får väl köra mig i vagnen i värsta fall.. haha=)
Hmm.. vaknade innan Daniel idag... halv 6 var kl... gick upp när Daniel gick upp vid 6.. åt två rostade mackor.. pussade älsklingen hej då och la mig i sängen och glodde på tv... efter 7 började jag bli trött igen... somnade om och vaknade halv 11...
hmm.. min kropp är inte riktigt som den skall ännu..=)
NÄ.. men... jag har helgen på mig nu...
och jag skall unna mig både Pizza och en Big Mac och en cheeseburgare och en god macka från Subway i helgen.. för FAN vad sugen man e på sån skit när man knappt kan äta.. haha=)
Jag kommer nog inte få i mig nått av det... men jag vill i allafall försöka...
nä men jag kämpar vidare.. och skall nog snart vara på bena igen...=)
Pratade precis med min Förman på jobbet nu... känns skönt att dom förstår mig och inte stressar mig tillbaka...
jag får ta den tid det tar att komma tillbaka...=)
Har ju tappat några kilon och det är ju ett plus...=)

Kommentera inlägget här :