En till grej....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tänkte att jag skall boka en klipptid nu när jag blir frisk...
har en del pengar denna månad då Daniel och jag tagit beslutet att äntligen ha delad ekonomi... men han vart ju lite slarvig när han skulle föra över pengarna till mig dock i Onsdags... pengarna gick istället till hans kompis Johan.. och detta insåg vi först i Fredags då vi handlade...
och alla vi 3 har olika banker...
SUCK!
Daniel fick i allafall tillbaka pengarna från sin kompis idag men det tar ytterligare en dag innan jag får dom så i morgon är jag rik igen...
har haft noll kr på kontot sen i Torsdags.. har ju inte behövt några pengar men ändå... och det ligger fortfarande 3 räkningar som väntar på att få dras så fort det kommer in lite pengar på kontot...
men efter dom dragits har jag massa tusen kvar...
så ett frisörbesök skall bokas....
klippa av håret till axlarna tror jag.. och sen färga och slinga...
Japp.. dax för hösten=)
bort med slitna toppar...
Inte varit hos frissan sen i Mars... då var jag snygg..
Nä dax att kontakta frissan=)
har jag nått att se fram emot när jag blivit helt frisk!
TJIP!
Ps... Har varit på Toa nu... TJOHO!!!

Kommentera inlägget här :