Fredagskväll....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Precis sett matchen...
Ungern-Sverige....
hmmm tyckte det gick rätt bra där ett tag men FAN... jävla skit mål dom gjorde 89 minuten...!
FAN!
jaja...
jag är rätt nöjd ändå... förutom lite smärta i magen en stund nu på dan... och att det rör väldigt i den.. så har jag fått i mig både en rostat macka med marmelad på, två mackor med ägg på, blåbärsssoppa, några skedar nudlar som jag snodde från Daniel, 1 cheeseburgare , en varm macka med bara ost och tomat på och sen några skedar "Rocky Road" glass.... TJOHO!!!!
Och jag har fått behålla det!!!!!
Jag är så lycklig!!!
Det går sakta men säkert framåt...
efter allt detta så kan jag säga att jag skiter i allt vad diet heter... jag skiter i VAD man skall äta... jag är bara så jävla glad ATT jag kan äta igen!!!
Jag är så sugen på en riktig ordentlig middag... typ som kött, potatis och god sås till.. jag måste få äta det i helgen!!!!
jag drömmer om mat... fantiserar om det hela tiden...
sjukt!!!
Satt och lipa i soffan förut för jag tyckte så synd om mig själv...
var hungrig och mådde skit men ville så gärna få åka till donken för en cheeseburgare... Men Daniel gjorde nudlar istället... så jag var bara tvungen att ta några skedar för att sluta gråta... haha
vi åkte ju förbi donken sen ändå efter vi hade handlat...
var tufft i affären... inte gå det fort när jag går...
och jag kände mig svag och ville ut fort...
men skönt att ändå få komma ut lite...
nu skall jag titta på lite True Blood tror jag... avsnitt 5 på säsong 4... börjar hända en del...=)
För en månad sen hade jag intre sett ett enda avsnitt...=)
nä.. God natt då...

Kommentera inlägget här :