Göta Petter!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag har jag varit trött...
var tufft att gå upp i morse och tröttheten slog nog över till övertrötthet under dagen då jag varit riktigt fnissig och lättskrattad...
kan ha med all lycka jag känner oxå,. haha...
li8vet går så löjligt bra just nu... så där lite för bra ... jag väntar nästan på att en bomb skall slå ner...
hmmm...
Läskigt!
Jag har världens bästa svärföräldrar som är redo att hjälpa oss med att hitta hus och idag ringde även världens bästa pappa och sa att han och hans fru vill hjälpa oss med en hälft oxå...
fy fan vad bra!!!
Det betyder att vi har en helt ny summa att röra oss på och husmöjligheterna bara stiger!!!!
Fast det berodde väl lite på om min styvmammas lägenhet i Stockholm blir såld för det priset dom vill ha!
Men ändå...
blir så lycklig av så snälla männsikor omkring oss...
Och allt detta med att Daniel fått fast jobb ni anar inte silken trygghet detta är.. denna oro och irretiation som befunnit sig hos oss...
är så förbannat stolt och lycklig och trygg över detta...
Och alla erbjudanden på framträdanden med kören... jag blir så satans lycklig över att få umgås med dom alla.. mina mungipor åker upp från det ögonblick jag möter deras leenden och kramar tills vi skjils åt vid bilarna... VARJE gång!!!
Min andra familj!!! Älskar dom så!..
Dom gör mig så jävla lycklig då jag knappt umgåtts med folk med samma intresse som mig förut... visst har ju haft familjebandet sen 3 år tillbaka nu.. men ändå.. kompisar... vänner för livet.. som delar samma passion för att sjunga som jag.. som älskar att greppa micken och bara göra det... det som man älskar... sjunga!!..
Och att få göra det så förbannat jävla bra oxå...
Underbart!
Mina smilband sitter högt uppe nu för tiden.. och jag antar väl som min älskade vän Bettan säger.. jag är såååå värd det efter all skit man gått igenom i livet...
Jag ångrar inget i mitt liv och skulle inte vilja ändra på nått.. för all skit har gett mig medkänsla och empati för andra...
och det skulle jag idag aldrig vilja vara utan!
Jag fyller 32 år i December.. och inget kan göra mig lyckligare över att fylla 32 .. levt ett stökigt liv med tårar, sorg, svek, problem, kuratorer och allmän skit....till lycka, välgång, frramgång och flyt!!!
I like it säger jag bara!!!
Det gäller att bara Hang in there!
Nä.. om jag skulle duscha kanske och fräscha te mig och sen åka bort till repet.. lär ta hela kvällen...
vi har ju 10 st låtar på Lördag...
det skall bli så jefla kul!!!
Daniel kom hem nu vid halv 5 och väckte mig... därav min trötta min...
sovit så gott ju!!!
Daniel skulle åka och passa hundarna så jag blev själv igen...
dax att sätta fart!
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hoppas, hoppas ni kan hitta ett hus lite närmare MIG än innan då ;) Snälla föräldrar ni har, tröttheten går över. Höst nu vet du ;)

Kommentera inlägget här :