Just nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
kikar jag på Robinson och avnjuter mitt te...
har ätit upp fruktsalladen... har fått duschat och även filat ner mina klor... det var verkligen på tiden , inte filat dom alls sen jag gjorde dom... dom var långa nu.. och gud så lätt det är att skriva nu igen.. haha..=)
Saknar min plutt.. han gör inte mycket annat än jobbar nu när han fått jobb... övertid varje dag=(...
men jag skall inte klaga.. det är ju detta jag velat...
att han skall ha ett jobb och jobba mycket... nu gör han ju det.. men det är ensamt.. igår var han ju hos sina föräldrar och passade hundarna hela kvällen.. och idag jobbar han... vi träffas bara nattetid och då sover vi..=)
Korta klor..
Ja.. Citronkakan står klar på diskbänken redo att tas med till jobbet i morgon..=)
Skall bli gott..=)
Nä.. ha det så gott nu folket=)

Kommentera inlägget här :