Kikar på Idol!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp årets Idol har startat... Love it...=) Vet ju att jag kommer följa det slaviskt...=)
Kul jury med...
Jag skulle ju sökt i år men var ju uppe i Stockholm för inspelning av Körslaget när Audition va...
men det kommer alltid nya chanser....
Jag älskar musiken... älskar att uppträda... och att få uppträda med kören ger mig så sjukt mycket.. jag blir så lycklig av att få vara med så många talangfulla människor...
På Lördag skall jag vara helt frisk och pigg för att träffa kören för fest=)
Kräftskiva vankas.. men några kräfter kan jag inte tänka mig att få i mig.. kan inte äta nått som jag åt dagarna innan jag blev sjuk... blä....
Men vi får väl se...=)
*************
Jävla grym tjej på Idol nu... Moa från ALINGSÅS... wow...=)
*************
Gjort idag???
Mått bättre... thank goooood for that...
tatt mig ut idag....
Jag och Daniel åkte till Linda och dom...
Shit.. vart helt slut... låg bara i deras soffa....
har inga krafter i kroppen...
var nog bara där max en timma sen fick vi åka hem igen...
äter... men väldigt lite....
men äter ofta och lite istället=)
nu skall jag gosa lite med Helge i soffan... hörs i morgon... blir nog hemma i morgon med... med tanke på smärtorna som kommer och mitt orkelösa tillstånd...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andréa:

Moa e min kusin :)

Kommentera inlägget här :