Redan Söndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Vart tog helgen vägen???
Nu har jag nån timme att slå ihjäl och den slår jag ihjäl i tvättstugan varvat i soffan....
kl 18 är det repa med kören som gäller för på Lördag skall vi uppträda på Sävedalens Höstmarknad..=)
Idag har vi varit på kalas hos syrran för igår fyllde Ella 8 år och på Torsdag fyller Albin 6 år!
Mina småskitar blir bara större och större!
På Onsdag åker dom till Turkiet en vecka så vi firade dom båda idag=)
Vi fick både grillat till lunch och tårta till efterrätt.. så jag och älskling var nöjda..=)
Det regnar som FAN ute.. så jag är väl så där sugen på att behöva gå ner till tvättstugan men antar att jag måste!!
Igår var ju vi i Olofstorp och firade Trez... var så kul att få träffa dom igen...!!
Vi hade massa kul att prata om..=)
Jag åkte hem vid halv tolv då killarna och Trez skulle åka in till stan...
Daniel var sen hemma vid 3 ...
I veckan händer inter så mycket.. jobbar tidigt Måndag-Onsdag..
I morgon skall jag träffa Marie på promenad om vädret tillåter... på Tisdag e det lungt.. hade behövt röra mig då med.. om bara orken fanns där hade jag velat åka till gymmet.. inte varit där sen i Februari... SKANDAL!!!
På Onsdag är det både anhörighetsmöte, fotbollsträning och repning med kören som gäller.. vet inte riktigt hur jag skall klona mig för detta!!!
Nä.. dax att bli blöt och gå ner till tvättstugan!
Ha det!

Kommentera inlägget här :