Silken dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Kan säga att jag e grymt trött nu...
orkar inte resa mig ur soffan....
vart iväg i nästan 12 timmar idag ochj det känns kan jag lova då man varit nästan sängliggandes i 1,5 vecka!!!
Har ju jobbat idag... var så skönt att få komma dit igen...
inte var jag snabb och alert .. men jag gjorde mitt..=)
kändes i höfter , ben och fötter i slutet av dan... kändes att man inte hade stått upp så länge på ett tag...
efter jobbet var det ju direkt till frissan...
fick i mig en macka på vägen...
blev så nöjd...
tänkte visa fler bilder på håret så här kommer dom...
Bakifrån!
Sidan!
Sidan!
Så nöjd!!!
Lollo e bäst=)
Efter frissan åkte jag och mötte Daniel på Utbys Pizzeria.. jag var döööö sugen på en kebabtallrik... mums.. åt det jag kunde och sen åkte jag mätt mot Allum och shoppade.. men jag var så trött i ben, fötter , rygg och sinne till slut så jag var tvungen att åka hem ... nu ligger jag här...
skulle åkt iväg och tittat på tjejerna som spelar match idag...
men jag har varken ork eller lust nu när vädret e som det e.. så jag skall ligga här... duscha sen för jag har små hårstrån som kittlar mig på kroppen ... sen skall jag sova!!!
gott!!!
Ha DET!

Kommentera inlägget här :