Tjenamors!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Lördagen är redan här... Idag har vi uppträtt med kören ute i Sävedalen... var rätt myckiet folk men vi hade ett riktigt stolpskott till ljudtekniker.. och vi hade ingen chans att soundchecka innan så det lät förjävligt på vissa låtar!!!
När jag och Jakob sjöng "Don`t stop beliveng" så lär våra leadmickar så jäkla högt så folk fick gå därifrån.. bakgrundsmusiken hördes knappt och dessutom sänkte ljudteknikern musiken innan låten var kvar så där stod vi och sjöng acapella typ... nä fy fan vad pinsamt det va... ett riktigt fiasko!!!
men kul hade vi...=)
10 låtar körde vi men det var nog bara 5 av dom som lät okej.. haha=)
PINSAMT!!
Pappa kom ju dit och Daniel fick ju tatt lite kort... Marie var även där med knoddarna och sin mamma och Bettan kom en stund men ljudet var som sagt väldigt högt för lille William...=(
Efter uppträdandet fick jag köpt en Langos.. mums...=)
Och nu är vi hemma... jag har dammsugit och Daniel har dammtorkat..
skall vila lite och ladda för jobb ikväll.. jobbar ju för stackars Jessica som ramlat och fått hjärnskakning...=(
Inte jobbat sen 19 augusti så det var ett tag sen...
Igår var vi ju på MUsses... Linda , jag och Marie... gud så trevligt vi hade... och så kul... och mätta blev vi... shit...!!!
Matglad syrra=).. haha
Efterrätt...=)
Mums..=)
Sånt får man göra oftare..=)
Var ju hemma vid 23.. la mig och öva låtarna och somnade sen gott.. idag vaknade jag redan vid 9.. så jag känner att jag behöver vila nu..=)
Ha en trevlig Lördag!!
Jag innan vi åkte förut...=)
TJIP!

Kommentera inlägget här :