Varit i Danmark?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tog en dagstripp över dan ... bara så där...
elller?????...
haha.. nä... fick se en tjej på jobbet som sitter på kontoret som hade en burk av mitt favvogodis jämte sig... Salta pastiller!!!!
VA!!!!
-Har du varit i Danmark? sa jag medans jag snodde några av henne..
-Nä.. dom säljs på Godis fabriken som ligger på vägen till Alingsås...
-WOHO!!!
Så ja.. dit åkte jag direkt efter jobbet...
hmm.. jag kom hem med 2 handdukar med mitt och Daniels namn på oxå .. plus en liten grej till svärmor...
galet bra grejer där...
var hemma vid sex.. har duschat och nu väntar vi på att svärmor skall ringa sen åker vi dit och äter nått gott med henne..
hon sa att Pizza, Thai, kina mat eller hemlagat står på menyn .. det var bara för oss att välja... hmmmm!!!!
Jag har sug på Lasagne... om den är hermlagad eller inte det skiter jag i... Lasagne e jag sugen på.. men jag kan äta allt...
Så.. ha det då..=)

Kommentera inlägget här :