Vink Vink!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tisdagen är här.. och idag har jag bestämt mig för att vara frisk i morgon!
Jag VILL verkligen detta nu... orkar inte så mycket annat....
det är tråkigt att vara sjuk...
visst känner jag mig rätt svag fortfarande men va FAN!!!
Kom igen nu!!!
Magen krånglar lite fortfarande .. men jag får väl bara ta det lungt!
Så i morgon skall jag jobba... och efter jobbet så åker jag direkt till frissan och får helt ny frisyr.... jag kommer klippa av mig allt hår och slinga och färga det!!!!
GOTT!!!
Så fräscht det kommer kännas!!!!
Idag har jag inte gjort mycket som vanligt... samlar ju mest krafter...
fick duschat och tatt mig till affären för att handla middags mat... så nu har Daniel och jag precis slängt i oss jäkligt god köttfärssås och spagetti... mums vad gott det va.. men oj så lite jag kan äta... sjukt...
är jätte mätt på en sån liten portion...=(
Men men.. bättre att äta lite och ofta...
Är verkligen trött idag så jag hoppas jag somnar i tid ikväll så jag kommer upp i tid i morgon bitti...
Det är grillfest på jobbet ikväll och det missar jag...=(.. men men.. hade inte orkat det ändå...
skall sitta i soffan och glo matchen ikväll istället...=)
Imorgon har jag så här kort hår...=)

Kommentera inlägget här :