BFD!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja.. nu är det den 22/4....
detta datum man haft i sitt huvud så länge nu... hade ju först den 26/4.. men efter ultraljudet så fick jag den 22/4... nu har ingen bäbis behagat sig komma ut ännu och jag räknar inte så mycket med det...
det kommer hända när jag minst anar det.. det vet jag....
My day so far....
upp vid 10.. åt frukost sen gick jag och la mig igen... var sååå trött...
vid 12 gick jag upp igen.. duschade och gjorde mig i ordning sen knallade jag bort till bilen och åkte bort till mamma där mina systrar befann sig....
vi satt hos mamma och tjötade ett bra tag.. stackars mamma var väl inte riktigt med .. men tror hon uppskattade att vi bara var där i allafall...
efter 2 timmar så åkte jag hemåt.. släppte av Marielle som hade gått till mamma och så åkte jag och handlade... HUNGRIG... och sugen på thai mat...
så jag bestämde mig för att göra egen thai mat...
jag och Daniel käkade och kikade på Tintin filmen ihop...
mys...
nu ligger jag kvar här i soffan och gör väl inte så mycket mer idag...
Söndags mys..=)
förjefla gott godis...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Den som väntar på något gott... ;)

Hoppas du har tid och skicka ett sms innan du åker in :)

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag tror att den lille kommer när som helst! Spännande!!!

Kommentera inlägget här :