Blåser kallt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja fy fan!!
Det blåser svin kallt ute...
tittar man ut så ser det skitvarmt ut med solen men så kommer man ut och det känns som man fryser till is...
GILLA INTE!!
Varit precis utanför vid lekplatsen då Martina, Bettan och en kompis till dom skulle leka med sina små där..
så jag kom ner med muggar och mjölk då Bettan hade kaffe med sig...
Annars har jag inte gjort mycket idag...
tänkte ta mig upp till Lidl och köpa hushållspapper.. men jag måste värmas först innan jag tar mig ut igen...
kl 16 idag skall jag till Barnmorskan och då skall Daniel med...=)
Skall bli kul.. han skall få lyssna på hjärtljuden för första gången och vi skall gå igenom förlossningen ordentligt så Daniel vet vad som gäller...=)
Längtar!
Sista gången jag får träffa min barnmorska idag.. hon skall sluta med patienter och jag skall nästa gång (om det blir en nästa gång) träffa en ny barnmorska..
känns lite tråkigt...
men men... snart skall ju bäbisen ut... V.38 idag... gaaah!
nä.. roligare inlägg än så här blir det inte...
bjuder inte ens på en bild.. usch.. ser hemsk ut.. svullen.. blä...

Kommentera inlägget här :