dessa dagar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja inte händer det så mycket om dagarna...
det är slänga sopperna som är dagens höjdpunkt typ..
Kikat på nya programmet om Ola-Conny och Morgan från Ullared... dom e la för sköna dom två.. haha
nu börjar ju CSI och sen är det BB... ja det är min kväll det=)
Fick tatt mig en hyfsat rask promenad till Lidl förut.. det är ju inte långt men helvete vad det kändes.. och andfådd vart jag... fy fan!!!
men skönt att röra på sig.. skall försöka komma ut så nu varje dag... nu är jag inte rädd för att sätta igång det hela...=)
ja efter Lidl så var det hem .. äta lunch... sen ta på sig för att gå bort till barnmorskan... Daniel kom ju oxå... vägde mig för en sista gång... nu vill jag INTE väga mig mer... från 69kg till 95kg!!!
det ni... slå det om ni kan!!!!
Fy fan... kommer bli tufft att bli av med men jag skall göra mitt allra bästa!!!!!!
Daniel fick lyssna på hjärtljuden både genom tratt och genom apparaten... häftigt...
skrev förlossningsbrev och gick igenom lite saker.. kändes skönt att ha älsklingen med...
ja tydligen skall jag få träffa min barnmorska 2 gånger till sen så får jag en ny...=)
jag räknar med att gå tiden ut nu... lika bra att ställa in sig på det trots att folk tror att jag skall få tidigare...
jag orkar inte bli besviken...
20 dar eller mer kvar nu...
nä... roligare än så här blir det inte...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Jag slår det inte bara en utan 2 ggr!!! :P av 3 ;) men de går att bli av med dem igen!

Snart är det dags för dig att få uppleva livets mest magiska ögonblick är lite avis faktiskt, hade gärna fött fler barn men jag vill inte va gravid eller ha fler barn, så de är rött kört för min del ;)



Ha de gott!!

Kram / Lina

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

haha.. fan vad gott att höra att man inte är själv om det=).. fattar inte riktigt hur man kan gå upp så himla lätt när man är gravid.. vet ju att mycket är bäbis/blod/vatten men allt jag stoppar i mig oxå.. heeerrreeeeguuuuud! =) haha.. men jag skall kämpa hårt för att bli av med det=) Kraaaaam

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Jag lär spränga tresiffrigt.. :) men vafan rätt coot att ha gjort det någon gång i livet...

4:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

haha.. så känner jag med... kanske skall ta mig upp till 100 så har man gjort det..=)

Kommentera inlägget här :