Det är Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... måsarna skriar på utsidan.. solen tittar fram då och då.. jag har ätit frukost och sitter i soffan och glor på en dålig film på tv...
Helge ligger utttråkad på golvet och jag förstår inte riktigt hur en katt får dagarna att gå...
han går ju inte ens ut...
vad har dagen att bjuda på...?
Jag har INGET planerat...
Och jag har ju kommit till ett stadie då man numera inte VILL träffa folk.. man orkar inte... man håller sig undan.. man skäms lite för att man inte fått barn ännu... man vill inte prata med nån.. inte träffa nån.. man vill isolera sig...
en promenad har jag funderingar på att ta i allafall.. passa på när solen tittar fram.. är ju så fint här...fint område att gå på...
Daniel sover.. och jag låter väl honom göra det...
räknar inte så mycket med honom för jag vet att han inte vill hitta på nått ändå.. så lika bra att underhålla sig själv.. gör jag ju så bra på vardagarna...
nä..
Hoppas alla får en bra Lördag...

Kommentera inlägget här :