Det man inte har i huvudet....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja det får man sannerligen få ha i ett par höggravida ben...
Haha... tidigare idag så skickade syrran ett sms om jag skulle gå på anhörighetsmötet idag och självklart skulle jag det...
bra att man har sånt minne.. 17.30 börjar mötet.. nästan tjugo i skickar syrran och undrar vart jag e...
HELVETE!!!
Hade fastnat i Fuskbyggarna på Tv och mitt påskägg på magen...
fick störtat upp och tio i var jag där.. ännu en fördel med att bo i Lerum.. nära ALLT!!
Var god smörgåstårta och påskmust och även påsktårta till efterrätt.. gud så gott!!
Nu är jag hemma igen...
tiden går snabbt på dom mötena.. vi pratar om så himla mycket=)
Snart kommer det vara ett Parkinson möte i Göteborg som vi gärna vill gå på..
tyvärr inträffar detta mötet 2 dar efter Beräknad.F.D...
så jag får ju se om jag kan gå eller inte...!
vill ju gärna det...
Ja... haft en del att göra idag ändå.. kl 12 körde jag Pappa och lillsyrran till flygplatsen dom spenderar påskhelgen nere i Barcelona... grisar... vissa har det bra=)
Efter det fick jag handlat lite.. hem och äta lunch... ta det lungt och prata med Bettan i Telefon som då befann sig i Ullared och shoppade åt mig... så tacksam för det..=)
ja sen tog jag mig faktiskt ut på en promenad... en rask sådan runt här hemma.. så skönt men gud så det smärtar och dra ihop sig och känns men jag behöver röra mig nu det sista...MYCKET!!
Ja sen hade Daniel kommit hem...
Han skall jobba natten .. så jag vill umgås lite med honom innan han sticker igen...tvinga han att sova lite tror jag...
Nä.. nu skall jag slappa i soffan...=)

Kommentera inlägget här :