Drömmar i KRAS!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hmmm... Här försöker man vara duktig!

Fick ryck i morse efter frukosten och bad Daniel hjälpa mig att slänga skräp och att sen hämta sin borrmaskin i firmabilen... Hyllan kom upp i sovrummet=)

Gott!

Sen ville jag få fixat ute på balkongen.. sätta upp en hylla och ställa krukorna på.. oj så duktig jag va tänkte jag... pang bom så låg alla 15 krukor i kras på backen.. grannarna måste ju undrat vad fan jag höll på med... ja så nu har jag bara 3 krukor kvar och resten ligger i sopsäcken...

Daniel bara pussade på mig och skrattade... "Min lilla snickare".. hmmmf...

jag skar mig på foten och är rätt glad att jag anmält våran balkong till Tv-programmet "Room service"... nu får vi bara se om dom nappar på det!

 

Jaja.. jag fick upp resterande grejer där ute i allafall..

Tavlor och hängare som jag skall sätta ljus i...

den dumma hyllan som inte höll och alla krasade krukor...

 

håller mig borta från sånt här nu!

 

Kommentera inlägget här :