Efter 20 liter tårar....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.... så tar man sig i kragen och gillar läget helt enkelt...
Ja vi har en säng som rasar... ja nu står påsen med dom trasiga krukhelvetena och den trasiga hyllan kvar i hallen och blockerar typ vägen och containern är nu borta efter 3 dar... 3 dar av tjötande på att han skall gå ner och slänga den... jag är höggravid.. jag har en bäbis som knör på alla vertala delar i ens mage... jag har halsbränna... jar måste kissa varenda sekund och kissar jag inte så trycker det på där bak... ja jag har gått upp 26 kg... ser ut som stryk... svullen och blek och har en förbannad jävla bil som rasar... som behöver fixas och ombesiktas innan den 16 och tjötar jag mer om det så tror jag Daniel slår ihjäl mig...
Ja... livet är ju ta mig fan helt jävla underbart!!!
Men vad gör det när jag kan roa mig med att få med Daniel på att åka och köpa kryddor och kattschampo då Helges päls är så äcklig så man vill knappt röra han...
Han är gammal... mår antagligen skit och borde antagligen avlivas.. men jag är så förbannat jävla rädd för att ta han till vetrinären och då förlora nått av det jag älskat mest och längst här i livet...
så jag sväljer det hela och gör det bästa av situationen...
Men idag skall jag få en hel kasse med grejer från Ullared... bara det gör ju att man vill nästan ta ett dubbelandetag av ren lycka...
tänk när man mår så här pissigt så krävs det så lite för att man skall bli glad...
jag kan välja vad jag vill äta...
äta upp alla magnum mini jag har i frysen.. käka chips och glo på film...
ja.. va fan.. livet är ju helt jävla underbart ändå...=)
Jag tycker det och skrattar bara åt mina problem ...
För vad fan betyder dom när jag inom dagar/timmar/veckor.. sitter med världens allra finaste lilla bäbis i min famn.. och denna varelse öppnar sina ögon och tittar på MIG.. sin mamma för första gången....
Hur kan dessa små problem någonsin kunna slå det!!!!
Nä Just DET!!
Optimist JA VISST var det!!
åker med rödsprängda ögon mot kebabland.....
a.k.a Alelyckan...

Kommentera inlägget här :