En...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...av dom tråkigaste dagarna ever...

Tror aldrig jag haft så tråkigt som idag... jag har roat mig med att gå igenom en massa gamla bilder på datorn den senaste timmen... det är typ allt jag gjort idag...

gjort ett ansträngande försök att få bukt på mitt hår men gav upp och stod och svor till slut bara...

Vädret är skit.. och jag ser ut som det... fy fan...

jag var uppe redan vid 6 i morse... var svin hungrig och käkade lite och drack en stor mugg varm oboy och gjorde mackor till Daniel som han kunde ta med sig till jobbet.. ja sen gick jag och la mig igen.. vaknade denna gång något senare än vanligt... tjugo i 11.. oj då..

kikade klart på "Förhäxad" och gick upp och åt igen... sen la jag mig i sängen igen... ville hyrt film men vi har olika koder på boxarna.. irreterande.. så låg där och glodde på dålig tv... *suck*

men gjorde ett ryck och gick upp till slut...

NU väntar jag på älsklingen... jag vill äta pizza ikväll..

 

 

Kommentera inlägget här :