Fredag den 13!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja är man skrockfull håller man väl sig inne en dag som denna...=)

Jag tog mig en lång sovmorgon och gick inte upp förrän kl 10 idag... var ju uppe betydliget tidigare igår för att besöka min gamla barndomsvän Linnea... var super kul att träffas igår och även min gamla skolkamrat Emma var med... dom båda har fått 2 barn och gift sig... ja jag ligger lite efter men jag knatar på...=)

Vi är ju ett helt gäng som hållt ihop sen skoltiden i Gråbo..

Linnea som jag känt sen vi gick i förskolan ihop.. våra mammor är även vänninor och träffas än..=)

Sen så är det Martin som jag oxå känt sen 1 klass

och så är det Emma och Hanna som jag lärde känna på högstadiet...=)

Hanna bor i Italien och jobbar som sjuksköterska där.. och Emma har jag faktisk träffat till och från. genom åren..=)

Här är en bild på oss alla 5 från -05

Från vänster Emma, Linnea, Hanna, Martin och så jag=)

I Juni kommer Hanna hem till Sverige en vecka och då skulle vi passa på att träffas!

Idag så har jag tillbringat morgonen med att se film... den senaste "Svensson Svensson" filmen...

 

Som jag skrattade... haha

Efter det var det dusch och knata bort mot Lerum.. tog en extra runda genom Solkatten sen bort till Barnmorskan.. denna gång skulle både min Psykolog och även min BVC tant vara med... fick en tjej som heter Camilla.. verkar jätte gullig...

Dom har lite extra koll på mig på grund av att jag mått som jag gjort under graviditeten...

Jag är inte alls orolig för att hamna i förlossningsdepression.. men det är dom... så vi får hålla tummarna på att det skall undgås...=)

Gick igenom en hel del i en timma sen fick jag även följa med bort till BVC för att se hur det såg ut där med...=)

Ja efter det tog jag mig en promenad hem igen och tog bilen bort till Bäckebol.. till IKEA.. behövde köpa en till skötbordsmadrass att ha på bänken i badrummet för att nattliga blöjbyten som kommer ske sen.. kostar ju bara 49:- så det fick det bli.. plus galgar, och lite doftljus.. 155:- .. billigt och bra=)

Ja sen käka jag lite lunch och åkte och handlade... nu har jag storstädat hemmet lite...

Ja.. jag är rätt trött på graviditeten nu och gör allt för att sättas igång.. men ungen kommer när den kommer och jag får helt enkelt räkna med att gå över tiden.. även fast jag får känningar konstant...

Nu har jag tänt lite doftljus och väntar på älsklingen som är och hjälper Pudding med en grej.. vi skall äta lite tapas ikväll och jag tänker se "Lets Dance"

 

Trött och sleten tjej..=)

 

 

Kommentera inlägget här :