Regnig Tisdag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vad är detta för höstväder.. i 2 dygn har det bara regnat och regnat och regnat... skit tråkigt ju.. för jag har ingen riktig jacka jag kan få om mig och stänga... skall jag behöva hämta upp vinterjackan från källaren??
Skandal!!
Ja.. jag tog mig en välförtjänt sovmorgon.. passar ju på att sova så mycket som möjligt just nu...
Har ätit frukost och har väl inte så mycket annat än att tvätta på schemat...
det är körträff ikväll men jag vet inte om jag klarar av det... har ju som sagt ont till och från.. och känner mig inte alls pigg.. jag vill ju självklart träffa alla men jag får se hur jag känner mig under dagen...
Mitt humör är skit... jag skiftar mer än vädret själv...
är arg på Helge som fått för sig att för 3 gången nu kissa på skoskyddet i hallen... han kissar inte på skorna som tur e.. men det är tillräckligt irreterande.. trodde han gjorde det i protest då jag inte hade bytt i baljan så det gjorde jag i går kväll men nu hade han kissat där igen... så nu sitter han på balkongen och avtjänar sitt straff...
jag blir så grymt ledsen på han...
han gör det inte lättare för mig i min kamp mot Daniel som bara hatar honom....
Min älskade älskling... kan han inte bara sköta sig....
äta sin mat... dricka sitt vatten och kissa i sin balja...
nä då.. han gnäller och vill inte äta specialfodret jag köpt.. vill bara ha vatten från duschen och tycker inte baljan är bra nog för han!
*suck*
jaja...
nä.. idag blir nog bara en ligga- i- soffan- och- glo- på -film- dag...

Kommentera inlägget här :