Skärtorsdag:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja det får vi inte glömma att det faktiskt är idag=)

Förra påsken så var vi uppe i Stockholm inför finalen av Körslaget.. och firade även min pappas fru... men det var ju senare i april oxå.. nu inträffar ju påsken mycket tidigare...

Ja... vi kom iväg förut.. och Daniel ringde inte bara ett samtal utan flera för att skaffa fram delarna till bilen och vi införskaffade även dom och i morgon eller senare i helgen så skall bilen fixas... det ni!!! Och det helt utan att jag behövde tjata mer om det...=)

Vi åkte runt lite och lunchade till slut i Lerum där jag åt god kycklingtallrik ..=) mums..

 

Bara det gör ju en lycklig...

sen är jag nästan 2000 kr fattigare för alla bildelar men ändå.. den måste fixas...

Ja sen hamnade vi på Ica.. då vart även Bettan där.. vi skall träffas i morgon så jag får kassen från Ullared då.. den som väntar på nått gott..=)

Nu har jag och Daniel även haft mystajm.. och jag sitter nu i soffan med ett påfyllt påskägg och dricker alkohol fri fläder/citrus cider... LYX!!!

 

Kommentera inlägget här :