Ullared:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag efter fikat i Allum så åkte jag förbi Bettan som varit så snäll och handlat åt mig i Ullared...=)

Amningsbh, babytops, myggnät till vagn, skötbordsskydd, lakan till spjälsäng, sängkläder,örngott till både vagn kudden och spjälsängskudden, solskydd till bilen, leksak till vagnen och mitt efterlängtade nyckelskåp=)

Allt för 500:- eller 498:- för att vara exakt... haha.. klockrent...=)

Sen fick jag även en liten present till bäbisen... en filt i samma mönster som sängkläderna... guuuud så söt... blev jätte glad... TACK BETSY!!!!

 

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Ullared is da shit! Sån filt har Novalie med ;) Jag är ju lite av en Gekåsnörd ;p

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja gud.. jag ÄLSKAR Ullared.. och om 6 månader skall jag åka ner själv=).. helt klart=).. med eller utan bäbis..=)

Kommentera inlägget här :