Varit...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. i Hedefors och kikat på syrran och svågern när dom tävlade Crossfit...
dom är så extremt duktiga... !!
Jag lekte fotograf med svågerns kamera och satt i ställningar jag aldrig trodde jag kunde komma ner till.. haha.. en höggravid kvinna på golvet med stor kamera runt halsen.. ni kan ju tänka er hur det såg ut..=)
Det var grymt mycket folk där...
både Bosson och Lets Dance Annika...
Bosson
Let`s Dance Annika..
dom är ju båda kompisar med Anders Fernette som äger Crossfit Lerum..
Ja det är väl där som jag kommer hamna sen för att få fram den där drömkroppen jag så gärna vill ha... det gjorde ont i ögonen att se alla snygga vältränade kroppar medans en annan ser ut som en flodhäst som dessutom är gravid.. men men.. det är snart över... SNART!!
Bäbis har gjort sin mamma illa hela kvällen igår ocvh hela natten.. och nu har den börjat röra sig galet där inne.. jag bara hoppas att det skall sättas igång.. men får bara svälja min besvikelse och inse och ställa in mig på att NEJ.. det kommer inte hända ännu... 1 vecka kvar.. minst...
Nu har jag ätit lite lunch och en chokladkaka står i ugnen..
blir fika lite och se vad kvällen har att bjuda på..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese-Mamma till Novalie:

Jag vill oxå testa crossfit... bara det att det är så satans dyrt!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja men gumman du får följa med på ett prova på pass på lördagar kl 11 .. det är GRATIS!!! =) Försöker få med Daniel på det.. jag åker ju med och bara tittar men ändå...=)

Kommentera inlägget här :