Varm....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja man svettas ju en del när man e gravid.. jag e konstant svettig och en kopp te nu var väl det sista jag behövde... sitter under fönstret nu och njuter av kylan...=)
Ja.. idag träffade jag en ny barnmorska... hon hade även en lärling med sig som undersökte mig ....
dom skrattade som fan åt mig... jag känner att lika bra att ta fram humorn över det hela...=)
Ja.. magen är nu nästan uppe i 39 cm.. och hjärtljuden var lite högre än sist och huvudet är helt fixerat som sist med...
såååå...
ja.. jag skall dit nästa måndag med och då skall igångsättning diskuteras....
så att... bäbis.. ja du vet vad jag vill...
efter barnmorskan åkte jag till Allum... fick bytt Williams present och tog en lunch på Paprika...
myyys...
sen hem.. la mig i soffan och fortsatte följa Breivik rättegången vilket jag gjort i en vecka nu...
jag hade kunnat döda för att ta en reporters plats där i rättsalen... att få sitta med.. lyssna.. skriva ner allt.. analysera Breivik.. ja fy fan vad intressant...
alla har vi olika åsikter om han.. men psykist sjuk är nog svårt att döma han till.. han är en hjärntvättad person med en väldigt stark åsikt...
att gå igenom hela hans liv bit för bit kan nog ge svar på varför han valt att inrikta sig så på denna nationalism som han känner för Norge...
Jag ÄLSKAR oxå mitt land... men jag skulle inte döda ett gäng ungdomar i tro om att dom skall förstöra mitt land för det...
hmm...
Han är ju väldigt noga med vilka som var oskyldiga civila och vilka som var inblandade i denna rörelse som han hatar så...
det är sjukt hur nån kan vara så kall och göra en sån här sak.. hur han förklarar steg för steg hur han dödade dom första på ön...
att dom började misstänka honom och hur han lurade ungdomarna med att låtsas leta efter gärningsmannen och sen när dom kom emot han i god tro att han var en riktig Polis så sköt han dom.. och alltid i sikte på huvudet för omedelbar död...
Jag har alltid varit intresserad över mördare/massmördare/seriemördare... det fascinerar mig på ett osjukt sätt om ni förstår mig...
Jag skulle aldrig tycka att deras beteende är rätt på något sätt men jag blir alltid väldigt intresserad av deras handlingar och hur dom tänker och går/gått till väga...
Mitt special arbete på gymnasiet var faktiskt om Tomas Quick...
han känns rätt beige i dagens läge.. men då var han intressant för mig...
'Jaja.. innan ni dömer mig för mycket släpper jag allt om sånna här sjuka handlingar och återgår till min dag...
Varit trött idag så jag somnade ju en sväng på soffan förut.. och vaknade ju sen och var så sugen på nybakade scones .. så det har jag och Daniel avnjutit nu...=)
blir en mysig tv kväll i soffan nu...
Ha det!
Jag som 22-åring hemma hos mamsen...=)

Kommentera inlägget här :