Den gamle...

publicerat i Allmänt;
.. stofilen kunde allt leverera fortfarande!!!
 
Konserten var GRYM igår... men jag var lite sur för att vädret hade hindrat mig från att ta med min min kamera... är ju så jäkla rädd om den .. så fick tatt lite kort med Iphonen... och det suger ju... måste rota fram min gamla vanliga digitalkamera som ligger urladdad någonstanns... den hade jag ju kunnat använda...=)
 
dom bästa låtarna var ju "Hey Stupid", "Poison" och sen "Feed my frankenstein" det är ju dessa låtar som jag vuxit upp med... men klart... "School out for the summer" är ju inte helt fel heller!!
Det var en riktigt bra show... och jag var riktigt impad!!!
Och allt folk.. shit... galet!!!
 
Jag och systrarna åkte ju berg och dalbanan innan .. haha.. shit vad den är underbar.. bästa på liseberg.. haha...
 
Rykande Atmosfear... tänker jag ALDRIG åka!!!
 
jaja.. var hemma vid halv tolv i natt... trött... nu har nog snuttan vaknat så vi skall gå ut med sopperna... skall fixa mina naglar idag med... gå igenom låten inför lördag... 
 
kolla allt det sista inför lördag.. dopklänningen som syrran har... det rosa siden bandet som svärmor har... 
allt som skall handlas imorgon för att göra salladen...
 
ja.. har en del kvar...
 
ha det!

Kommentera inlägget här :