3 advent...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja och så var det redan 3 advent...

Idag vaknade Elina vid halv 8 som vanligt.. fick mat och ny blöja och somnade om... GOTT.. 9.30 vaknade vi igen och gick upp...l

tände 3 ljuset...                                                                       

sen var det frukost för oss båda.. =)

Efter det gosade vi och myste i soffan senh fick hon gå och lägga sig igen.. 

Daniel gick upp först vid 12... då åt han bara frukost tog på sig och stack till verkstan...

Han skulle byta däck på S80.l.. vi köpte ju relativt nya däck till V70:n så dom satte vi över på S80:n

jag och Eli8na tog på oss och gick ut och gick en runda här hemma.. Elina somnade och jag passade på att ringa runt till lite folk..=) Skönt att prata lite med mina älskade vänner...=)

Sen kom Daniel hem och fick duschat ochy tatt på sig.. jag och Elina väntade på utsi9dan.. sen stack vi till Liseberg... 

MYYYS!!!!

Marielle och dom var oxå där...=)

gick runt och provsmakade grejer och andades in all ljuvlig doft från br'ända mandlar, glögg, choklad.. namnam.. 

Var ju där förra året...

2011
Där var Elina med fast i min mage...=)

Nu detta året var hon med utanför magen=)

Lillfisen=)

vi åkte hem strax efter 18...

hem och ta på Elina pyjamas...

sen var det kvällmacka i soffan framför tvn..=)

det gillade hon...

20.30 var hon i säng först.. verkar som damen bestämt sig för att somna senare om kvällarna nu...

Nu skall jag och Daniel dricka glögg... gott... druckit te nu för m9n hals är tjock.. jag mår inte 100 så det blir tidigt i säng i kväll med...

Imorgon är det ny vecka.. BVC för att mäta och väga Elina skruttan.. längesedan nu!!! Skall bli kul=)

tippar på att hon ligger på 8 kg nått nu..=)

Sen blir det till att köpa dom sista julklapparna i veckan.. GOTT...

 

 

Kommentera inlägget här :