Denna Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja jag började denna dag med att slå upp ögonen redan vid 7.30... ett stycke unge ville ha mat och ny blöja så jag knuffa till Daniel som låg snarkandes breve mig och sa att han fick ta henne.. det gjorde han och jag fick ligga kvar,.... vid halv 9.. gick jag upp och tog henne...

upp.. äta frukost och gosa... göra oss i ordning sen ut till bilen alla 3 och möta en granne som heter Helen... har spelat i samma fotbollslag och hon har köpt kort på Crossfit Lerum så hon skulle med i dag och titta lite...

kul!!

Jag tränade först och visade henne lite...  

Efter träningen var det ju dax för "Strong girl" tävling...

kul!!

Syrran deltog ju=)                                                                    

Jag fotade en del med systemkameran men batteriet är slut så laddar det nu så får jag se om det blev några bra kort sen=)

Pappa kom dit och jag fick gett han presenten till Carolyn och även en julklapp till henne från oss systrar...

sen åkte vi hemåt... det var äta.. duscha sen gick jag in och la mig i sängen...

Läste lite i boken och somnade till lite.. hörde stackars Elina där ute då magen krånglar och även fler tänder på g... till slut orkade inte Daniel mer utan kom in med henne till mig så då fick jag ta henne... vi tog på oss och gick en pulka promenad bort till Servett...

Lillskruttan..=)

Hon tyckte tydligen det var helt okej att åka pulka.. haha=)

Vi köpte katrinplommon pure till skruttan och gick hemåt igen.. hem och laga mat och ge henne pure.l. hon är så hård i magen stackarn..!!

Jag gjorde i ordning Kyckling file med morötter/paprika och rödlök i ugnen.. till blev det faktiskt pommes och sen gjorde jag en god sås på skyn...

MUMS!!!

Elina har precis lagt sig först nu... så nu lär hon sova gott i natt...

Jag är löjligt trött som vanligt... kollar på "Så mycket bättre" och hade velat se "Ice Age 4" men kommer inte orka det .. går nog in och läser i boken..=)

Japp.. jag tror jag gör det...

Kommentera inlägget här :