Fitnessmässan,2 advent,Luciakröning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag började vi dagen tidigt... det var VÄLDIGT längesedan jag ställde kl för att gå upp.. har ju annars en dotter som väcker mig.. men idag vaknade jag av kl som ringde halv 8 i morse... kvart i gick jag upp.. kvart över var jag påklädd och då kom Linda hit och då vaknade även Elina..=)
 
Hon blev ju tokglad av att få se två av oss som kom in till henne..=)
 
Lillfisen..=)
Jag åt frukost och gjorde i ordning mig det sista sen vid 9 så åkte vi in till stan...
 
parkera och knalla bort till svenska mässan.. var där strax efter halv 10 på morran...
 
Uppvisning för Crossfit...
 
Tjejerna mot killarna och tjejerna vann=)
WOHO!
Efter uppvisningen så var det debatt där självaste Paolo Roberto var med...=)
 
Det var vissa som var emot crossfit och vissa som var för, Paolo var för..=)
 
Grymt kul att lyssna på..=)
Efter det gick vi runt lite... har aldrig sett så stora och spraytanade folk.. haha.. vissa såg helt sjuka ut!!!
 
Det är snyggt att se vältränad och fit ut.. men för helvete hur snyggt är det att bara se uppblåst ut!!???
 
Och sen dessutom rullat sig i skokräm...
haha.. förstår mig inte på det!!!
 
Fy fan!
 
Japp!
Thats more like it!
Enough said!
Ja efter vi vandrat omkring där inne ett tag så rullade vi ehmåt.. jag hann köra hem Linda, åka och handla middagsmat och komma innanför dörren för att göra irodning Elina och ta på mig lite mer kläder för att sen traska bort med Daniel med mig till torget i Lerum.. möta Linda och dom där för att kika på Luciakröningen..=)
 
3 till vänster är ju min systerson Robins flickvän=)
 
Efter det knallade vi hemåt och gjorde middag... tandoori kyckling i ugnen..l det var nam nam=)
 
Ja.. jag har fått duschat och vi har druckit glögg och myst .. nu går ögonen i kors på migt så det är natti natt=)

Kommentera inlägget här :