Fotografering!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. igår så fotades jag med mina storasystrar...=)

Grymt kul.. men fan.. man är inte i närheten av kroppen som min syster Marielle har.. men inte så konstigt.. hon har tränat längre.. tränat hårdare och har inte hälften av dom fettgenerna som jag och storasystern LInda har.. orättvist men jag är grymt stolt över att vara hennes syster...

Hennes Man har fixat lite med bilderna och är inte riktigt klar med dom ännu... la ut dom på facebook men tog bort dom igen för att han skulle fixa lite med dom först..

(Ifall nån märkte dom)

                 Ja.. sjukt nöjda.. vi gjorde ett marklyft kort oxå.. vi 3 tog 200kg haha.. fast dom korten blev inte så bra.. stackars Marielle är ju så mycket kortare än oss och stod ju i mitten så hon blev helt ihoptryckt haha...=)                                                      

Detta hade jag på mig och här kommer smakprov på bilderna..=)

 
Daniel tycker jag ser ut som en man här.. haha... ja.. gammal skulle jag kalla det...=)
En hel del rynkor som tillkommit sen man fick barn..=)
Vi 3=)
Fin bild tycker jag... 
är vi lika???
 Ja vi har 2 bilder till men dom får ni se senare..=)
 
(Fotograf = John Hagby
 http://pictpro.wordpress.com/)

Kommentera inlägget här :