Gårdagskvällen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tänkte bara berätta lite snabbt om igår... 
Jenny var ju här i Göteborg för att hon hade lite fotografer som hon skulle träffa och plåtas med...
 
hon bodde på hotell Scandic Rubinen med en killkompis så jag stack dit.. dom hade ju druckit vin sen flera timmar tillbaka så med enbart en öl i kroppen låg jag lite efter... fick i mig 2 glas vin på hotellrummet där vi satt och tjöta som galningar.. var så kul att träffa Jenny.. inte träffats på över 1 år... hösten då jag var gravid förra året snabbt bara...
 
Vi 3 på hotellrummet=)
ja efter en del tjöt så knallade vi ner på stan... gick faktiskt in på Jamesons på avenyn .. det är ju typ 50+ där så ja vi kände oss som ungdomar där inne.. tog ett glas där sen gav Jennys killkompis upp.. hans 3 dag på raken så han var något sleten.. jag och Jenny vandrade vidare och ville hitta ett bra ställe för oss att dansa på.. haha.. ja det hela slutade med att vi gick upp och ner för avenyn en sisådär 5-6 gånger... galet... ja och efter att småsupit lite ur en petflaska med vin från Jennys väska så var inte Jenny i det tillståndet längre att komma in någonstanns .. dessutom var hennes telefon inte med henne längre så vi bestämde oss för att gå upp till hotellet igen jag behövde pissa och hon behövde kolla om hennes mobil låg på rummet.. jag pissa så fort vi kom in i lobbyn.. ja på toan där inne.. och då insåg Jenny hur full hon faktiskt var... kl var då 5 min över midnatt så det var grattis kram till mig sen skilldes vi åt och jag vandrade nedåt avenyn igen.. min 7 gång typ.. haha
 
in på donken med älsklingen i telefon... köpte mig en hamburgare och en vatten och tyckte lite synd om mig själv.. här sitter jag... typ nykter (tyckte jag).. ensam och fyller år... haha...
tåget hem gick först kvart över 1... lång väntan... och ont i fötterna hade jag.. men till slut.. kvart i 2 var jag hemma och fick en go grattis kram av Daniel.. vi gick och la oss och vaknade som sagt lite bakis ändå... i det stora hela var det ändå kul igå rkväll.. haha.. jag och Jenny skrattade som två fjortisar=)
men så kan det gå när det är spontant.. nästa år planerar jag nog det lite bättre..=)
Nä.. dax att öppna bok nr 2...=)
 

Kommentera inlägget här :