Helt slut....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
silka dagar man haft....
 
galet... både jag och Elina har varit helt döda.. hon har precis somnat nu och jag hoppas inte hon vaknar nu nått mer... blivit helknas med läggdags tider och sånt nu...
 
Lördag/söndag och Måndag har hon ju inte kommit i säng förrän efter 22 på kvällen.. galet!!!
 
Jaja.. tänkte bjuda på lite bilder från julafton och även på lite bilder från idag... Har haft svärföräldrarna på besök då vi har ätit lite jullunch...
 
...och bytt julklappar... jag fick ett jättefint armband och även lite Mary Kay produkter som jag behövde... Jag och Daniel fick en Jamie Oliver stekpanna plus present kort på Allum.. GOTT!
 
Daniel fick även en ljusväckarklocka och en kniv=)
 
Elina fick ju massa fint från både sin gammelfarmor, Daniels faster och sin Farmor och Farfar...
 
 
visar alla bilder i nästa inlägg istället.. nu är det soffhäng och ladda för shopping imorgon=)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :