Lördag 8/12-12

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja... som vanligt har denna dag gått i ett.. det är helt sjukt vad helgerna bara flyger förbi... morgondagen kommer bli likadan.. och min blogg app har ballat ut så inte har jag kunnat mobilblogga...!!!
 
Nu ligger jag nerkrypen i sängen....
 
sur... PMS....
 
ja kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt det....
 
Tar det från början...
 
i morse fick vi i allafall sovmorgon.. Elina vaknade först tjugo över 8... gott.. jag var ju hemma rätt tidigt igår ändå... strax innan midnatt tror jag.. mätt.. och halv packad bara=)
Så jag tog henne i morse... fast Daniel fick gå och hämta henne sen strax innan kl 9 då hon hade ätit klart och blev uttråkad i sin säng... hon kom in till oss och vi gosade alla 3...=)
 
vid 10 gick vi upp... frukost och mys...=)
Sen somnade hon och Daniel satte upp hennes krokar i hallen..=)
 
så fint...=)
 
Ja vi gjorde oss i ordning sen när Elina vaknade fick hon lite mat och så tog vi på oss och packade in oss i bilen med 2 påsar Lussekatter.. åkte till Ica.. pantade burkar fick 68:- för det in och köpa 2 paket blöjor med en rabattkupong på 60:- .. så dom gick bara på 88:- med pantkvittot med.. gött... 
,
åkte sen vidare till mamma... 
Hon blev så glad att se oss och Elina var helt tokigt lycklig där.. oj så hon skrattade och hade kul=)
 
Marielle och Albin kom bort oxå.. så fikade vi med mina lussebullar=)
Gott!
Efter det åkte vi vidare till Daniels föräldrar... dom bor ju numera i Stannum i en liten sommarstuga i väntan på bygglov och eget bygge..=)
Elina fick mat och sen fick hon sovit lite där.. 
Daniel hjälpte sin pappa att koppla in en värmare.. var rätt kallt där...
Daniel ville ju stannat där och dricka lite mer med sin pappa men jag skulle ju iväg till Jessica med Bettan...
han tyckte jag kunde åka och hämta dom sen men jag är stenhård med Elinas rutiner och sovtider .. då hon sover så bra och därför vill jag inte ändra på nått.. så efter en del gnäll fattade Daniel så vi åkte hem efter middagen.. men jag var så vansinnigt trött... grinig.. kall.. sketen.. och tappade bara lusten...
fick hört av mig till Bettan och förklarat vilket var såååå synd för jagt hade verkligen sett fram emot detta!!!
Inte träffats på så himla länge...=(
Så kom hem.. nattade Elina...
Sen la jag mig i sängen och kikade på "Så mycket bättre"

 
Blev en varm dusch... krypa ner med en tallrik yougert med banan och kanel.. och nu ligger jag här...
 
skall upp tidigt i morgon...
 
så... att... nä.. film och sen sova!!!
 
 

Kommentera inlägget här :