Mina presenter...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja Elina väckte oss tidigt .. redan vid halv 7... och Daniel hade lovat att ta henne på grund av att det var min födelsedag och för att jag var ute igår... så han fick gå upp.. mata och byta sen somna om.. en liten stund.. strax efter 8 var lillfisen vaken igen då fick hon komma in till oss.. vi gosade och kikade på julkalendern.. 
 
vid halv 10 sparkade jag upp Daniel med Elina.. dom gick upp så hon fick sin gröt... jag slumrade till och vaknade sen av att Daniel kom in med frukost på sängen.. underbara man...=)
 
dock mådde jag inte så bra... något bakis och behövde gå på toa.. så jag fick i mig ägget och halva mackan men kaffet åkte ner.. det var himmelskt gott så jag bad om en kopp till..=) 
Ja.. presenter fick jag med.. Elina kom hållandes i snöret på ett paket.. haha.. hon hjälpte mig öppna...
 
fick ett av Daniel med... åhhh så roligt...
 
dom underbara skorna som jag önskade mig låg däri... och tröjan då som jag köpte själv.. haha=).. så nöjd...
Lillfisen somnade ju efter det och då gick vi upp och storstädade hela lägenheten.. Daniel var grymt duktig... putsade speglar och dammtorkade överallt.. blev så glad... 
 
vi höll på i 2 timmar tror jag.. sen satte jag igång att baka.., 2 kladdkakor och en mjuk pepparkaka.. dukade fram och förberedde... stressad till tusen.. sen blev det bara mina systrar som kom och enbart 3 barn.. eller 2 med 1 tonåring.. haha.. 
satte mig till slut i soffan helt slut men så glad och laddad för kvällen...
 
 
ja vi fikade och jag fick öppna presenter men har ju massa kaka över nu men Bettan och Marie skulle komma förbi i morgon..=)
fick andra delen av boken "Femtio nyanser"
skall börja på den nu tänkte jag...
och fick ett par träningsbyxor och en lykta=).. så glad=)
jag tog på mig nya skorna och var redo för kvällen=)
 
ja mer tacksam kan man inte bli... så populär på facebook oxå=).. fantastiskt ju=)
haha
 
Fått så fina saker..=)
 
Tack alla som förgyllde min dag med samtal/sms/besök/facebokhälsningar=)
 
Glad 33-åring=)
 

Kommentera inlägget här :